Wednesday, April 27, 2011

[M43] Re: njaluk tulung pisan

 

bang andit,,,tengkyu langsung di respon..
aku wis nyimpen nomermu,,mengko tak hubungi,,,
intinya training mendesign conveyor atau pneumatik n hidrolik,,
aku nang sby tercinta,,kerjo pabrik nang gempol
maturnuwun kemarin aku uda order di kawan lama,,suwun yo pak andit,, sukses terus awakmu,,
wslm..

--- In M43@yahoogroups.com, priyandita@... wrote:
>
> Lha opo radio ... Mengudara terus...
>
> Cak hanung yang tersayang,
> Nang ndi tho jane dirimu...?
> Kalo boleh tahu yg cak hanung cari apanya?
> Maintenance ? Operasi ? Safety ? Spare part?
>
> Nanti Insya Allah saya bantu jelaskan, biar bos cak hanung gak ngomong seenaknya gt...!
>
> Salam,
> Andit ~
>
> Sent from my BlackBerry® smartphone from Sinyal Bagus XL, Nyambung Teruuusss...!
>
> -----Original Message-----
> From: "mahasiswa abadi" <hanunk@...>
> Sender: M43@yahoogroups.com
> Date: Tue, 26 Apr 2011 14:28:56
> To: <M43@yahoogroups.com>
> Reply-To: M43@yahoogroups.com
> Subject: [M43] njaluk tulung pisan
>
> aslmkm..konco2...need your help again (ngrepoti terus he..he)
> mohon dikasih info tentang pelatihan atau training tentang conveyor dan pneumatik n hidrolik (nak iso sing murah) bosku njaluk, soale aku bodo jarene ..he..he..butuh training..(serius iki)
> nak iso yo contact person nya opo konco2 dhewe wae sing dadi trainer,, ora popo,,
> suwun sing akeh SALAM UBBER ALLEZ,,m43 selalu JAYA DIUDARA...
> -from hanung sent from berry-berry kecemplung kali-
>

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments: